dissabte, 18 de juliol del 2009

democracia

Dins del mateix article, en declaracions d'un regidor "democràtic", com tots los regidors democràtics d'este mon neocapitalista globalitzat, es diu:

"El problema del alcalde es que no está buscando el diálogo con estos grupos marginales. En un país democrático las leyes deben ser iguales para todos". Res de diàleg, imposició de lleis, perquè les ha fet la majoria al govern que representa a la majoria d'uns votants ¿ben formats i informats?, ni tan sols d el apoblació perquè la majoria ja no volem votar i prou.

"No es que se haya empleado la policía con fuerza desmedida. Si esto lo hacen los palestinos, habría cientos con los huesos rotos. Pero con el mundo ultraortodoxo, y especialmente con las mujeres, hay que tratar los asuntos con guante de seda. Creo que el alcalde podría haber negociado con los grandes rabinos para alcanzar un compromiso. Hay líneas rojas en la sociedad ultraortodoxa que no pueden atravesarse. Y se han cruzado." No acabes de dir que les lleis han de ser igual per a tots? Ah, les lleis si però la seua aplicació no!!?

Democràcia... en tenim prou?