dimecres, 29 d’agost del 2007

Denunciem la justícia (militar)

El teniente coronel Steven Jordan, el único oficial procesado por las torturas cometidas por soldados estadounidenses en la prisión iraquí de Abu Ghraib, fue absuelto ayer por un tribunal militar de los cargos que se presentaban contra él. Lo único por lo que se le declara culpable es por desobedecer una orden de no hablar sobre la investigación del caso, que puso en cuestión las prácticas del Pentágono. ELPAIS.com > Internacional S. P. - Nueva York - 29/08/2007

Tots recordarem les fotos de presoners iraquians després de la guerra... molt divertides, sobretot al moment de fer-les. Tant d'estrés, matant i en perill de fotre un pet i volar pels aires, és normal vulguer passar un bon rato... Als soldats los han arrestat per uns quants anys, però a l'oficial al càrrec com que no sortia a les fotos... I és que a les presons iraquianes, a diferència de les dels EEUU, los responsables no tenen tanta responsabilitat i no se n'enteren del que passa. I si saben algo, ja ho diu la sentència, a callar!

Vinga! Ja hi podeu tornar que us hem refet lo reglament de pràctiques d'interrogatori pa que pugeu estirar més de la llengua dels detinguts, però esta vegada no pengeu les fotos a Internet. I recordeu de no dir res de les presons secretes perquè són secretes, evidentment.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Es increible que ocurran cosas así hoy en día, pero realmente no me sorprende, porque es algo que sucede todos los días y es realmente triste que no nos sorprendamos por estas cosas.

He leido tu comentario en "El Pais Digital", y opino igual que tu, por eso no he podido evitar pasar por tu blog.

También es muy triste leer comentarios como alguno que he leido en "El País" defendiendo las actuaciones norteamericanas...

En fin, el mundo es muy triste ya que cada vez nos acercamos más a la autodestrucción del hombre, y lo que es peor, a la destrucción del mundo.

josep ha dit...

Son tiempos oscuros pero con algun oasis de luz que debemos mantener a pico y pala