dimarts, 20 de juliol del 2010

Anem al "matadero" convençuts que és el millor destí

Quan dèiem que la crisi és una oportunitat per canviar... no pensàvem com ho fan los governants:
el secretario de Estado de la Seguridad Social abogó también por "aprovechar" la crisis económica para reformar el sistema de la Seguridad Social RETALLADA, MÉS PAPERASSA...

Quan dèiem que calia solidaritat no ens referíem a que la gent treballadora ho hagués de ser més temps per mantindre tota la colla de paràsits que s'han acoflat a les seues poltrones(de les empreses endollades, de la banca i de les institucions)
la prolongación de la edad de jubilación a los 67 años es una medida "razonable" y "moderada" que "no tendrá los efectos devastadores" RETALLADA a una part de la societat...

I damunt en presses i l'excusa perfecta, la seua crisi, la que patim natros: "Las reformas hay que empezarlas ya", apostilló, tras recalcar que "ahora son más urgentes por la crisis" para "recuperar la reputación de la deuda y la imagen de España". Granado apostó por un "reequilibrio" en el diseño de las cotizaciones por contingencias profesionales y dijo que podrían ser "más moderadas" para aquellos sectores más productivos.

A banda dels objectius i propostes del capital, esta és la resposta de la societat:
La morosidad de bancos y cajas supera por primera vez los 100.000 millones
Los impagados de los promotores suben un 20% y suponen un tercio del total


No podem acceptar que per salvar un sistema econòmic ens exprimeixin fins al moll de l'ós, quan segurament ens convé fer alguns canvis més profunds, començant per un canvi en el sistema (no el el model), en el sistema econòmic, en el sistema de govern, i començant pel sistema de valors, que ja s'està generant.