divendres, 4 de juliol del 2008

un bido? al riu? d'erkimia?

Apareix la notícia un dia i ... silenci. Obre la portada del comarques un bidó trobat al riu, segellat i procedent d'erkimia, s'avisa als mossos i ni el toquen, sinó que avisen a tècnics d'erkimia perquè els diguen que és... Suposem que els hauran dit que no és res d'importància... I el bidó ha desaparegut de la realitat informativa i per tant de la realitat. On està? Si algu ho sap que em digue alguna cosa.

Aprofito per refrescar notícies d'importància, perquè demostren el poder o influència de certs elements: (un estracte del pais del 2003)

Un pacto evita el juicio de Erkimia por vertidos al Ebro entre 1988 y 1993

LALI CAMBRA - Tarragona - 22/01/2003

Seis meses y un día de prisión menor y una multa de 30.100 euros para cinco directivos de Erkimia es el acuerdo al que han llegado la empresa de Flix y la Fiscalía de Tarragona a raíz de la querella que esta última presentó por vertidos al Ebro entre 1988 y 1993. El acuerdo, que impedirá la celebración de juicio, constata que los acusados no produjeron daño efectivo a personas ni al medio ambiente, pero propiciaron una situación de riesgo.

La fiscalía llegó a solicitar en 1996 una indemnización de 18.000 euros a la Confederación Hidrográfica del Ebro (CHE) y seis años de prisión